Ώσπου τέλος ένιωσα
κι ας πα' να μ' έλεγαν τρελό
πως από 'να τίποτα γίνεται ο Παράδεισος..

Οδυσσέας Ελύτης

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Το προφίλ μου!!

Ονομάζομαι Νάτσου Κυριακή. Η καταγωγή μου είναι από την Πρέβεζα και τη Θεσσαλονίκη. Η μόνιμη κατοικία μου  βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Εδώ και σχεδόν δύο χρόνια κατοικώ στην Αλεξανδρούπολη όπου φοιτώ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Γνωρίζω Αγγλικά και Γερμανικά.
Αγαπώ τη λογοτεχνία και τη συναναστροφή με τον κόσμο και ιδιαίτερα τα παιδιά. Όνειρό μου από μικρή να γίνω δασκάλα. Ως τώρα έχω κάνει το πρώτο βήμα. Ελπίζω τελειώνοντας τη σχολή να μπορέσω να κάνω το επόμενο, αν  και οι πιθανότητες με το πέρασμα των χρόνων μειώνονται..Ας μην απογοητευόμαστε όμως! Για όλους έχει ο θεός!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε!!